Ykm

1950 yılında kurulan YKM, Sultanhamam’da Nuri Güven tarafından açılan ilk mağaza ile Türkiye’de çok katlı mağazacılığın temelini attı. YKM kurulduğundan bu yana her geçen gün büyüdü; Istanbul, Ankara, Izmir gibi büyük şehirlerde mağazalar açarak zamanla genişlemeyi sürdürdü.
YKM’nin öyküsü, tek bir mağazadan Türkiye’nin ilk ve en büyük mağazalar zincirine uzanan, pek çok ilke tanıklık eden bir başarı öyküsü. Bu başarının ardında, yönetim kadrosundan, çalışanına kadar, koşulsuz müşteri mutluluğunu hedefleyen ve ilerlemeye yönelik özverili bir çalışma var.
YKM, kurulduğu tarihten itibaren müşteri memnuniyetini ve alışverişi bir keyfe dönüştürmeyi hedefledi. Türkiye ile birlikte kendini sürekli yenileyerek ve yurtdışı trendlerini takip ederek çok katlı mağaza anlayışını ortaya çıkaran ilk marka oldu.
YKM, kurulduğu yıllarda perakende sektöründe bir ilki gerçekleştirerek müşterilerine kartoteks sistemiyle taksitli alışveriş fırsatı sundu. Daha sonraki yıllarda ise kendi mağaza kartını çıkardı. Bugün, “Türkiye’nin harcadıkça para kazandıran ilk çipli kredi kartı” Bonus Card ve diğer alışveriş kartlarıyla benzersiz avantajlar sunmaya devam ediyor. Düzenlediği kampanyalarla cazip fırsatlar sunmanın yanı sıra Advantage, Axess, Maximum, Shop&Miles, Worldcard, CardFinans ve Citi Kredi Kartı sahiplerine taksit imkanları ve avantajlı ödeme koşulları sağlıyor.
Kısa sürede en çok bilinen ve tercih edilen mağaza YKM, yıllar içinde daha modern ve genç bir imaj kazandı. Şimdi, 3500’ü aşkın personeli, 1000'in üzerinde aktif tedarikçisiyle toplam 125.000 m2 alanda yılda yaklaşık 33 milyon kişinin birçok ihtiyacına cevap veriyor.
YKM'nin misyonu öncü ve yaratıcı felsefesi ve koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesiyle ürün, hizmet ve markalarda farklılaşmak, alışverişi eğlenceye dönüştürmek ve "ilk"'lerini sürdürmek yoluyla sektördeki liderliğini devam ettirmek, verimlilik ve karlılığını arttırarak müşterilerine, hissedarlarına ve çalışanlarına değer yaratmaktır.
YKM’nin hedefi, değişen alışveriş dinamikleri doğrultusunda, müşterilerinin beklentilerine ve ihtiyaçlarına en uygun ürün ve hizmetleri, doğru zamanda sunmaktır.
Teknolojik gelişmelerin ve globalleşmenin dünyayı tek bir pazar haline dönüştürmesinin bilincinde olan YKM, yarım yüzyılı aşkın perakendecilik deneyimini kullanarak vizyonunu Türkiye'nin en hızlı gelişen, hedeflenen tüm yaşam tarzlarına benzersiz alışveriş deneyimi yaşatan, müşteri odaklı çok katlı mağazası olmak üzerine kurmuştur.
Mağazalarını tüketicilerin kolayca ulaşabilecekleri noktalarda açan YKM, tüm mağazalarında oluşturduğu geniş ve ergonomik iç tasarımları ile müşterilerine rahat ve keyifli bir alışveriş ortamı yaratmayı hedefliyor. Bu hedef doğrultusunda çağın ihtiyaçlarını ve dünya üzerindeki çok katlı mağaza tasarımlarını göz önünde bulundurarak, kendini sürekli yenileyerek dünyadaki trendleri yakından takip ediyor.