Kendine güven, sofistikasyon, olgunluk, ve espri anlayışı 1900’lerin başından beri Schweppes’i karakterize etmektedir. Jacob’un zamanlarında da olduğu gibi reklam ve promosyon Schweppes’in devam eden popülaritesinde anahtar rol oynamaktadır. 1950’lerde yaratılan mitolojik 'Schweppeshire' ülkesi, ve 1960’larda yaratılan 'Schhh...Siz- Kim-Olduğunu-Bilirsiniz' kampanyaları halen bilinmekte ve sevilmektedir. Daha yakın zamanda Avrupa ve Avustralya’da yürütülen reklam kampanyasında konuşan leopar 'Clive' favori içeceğinin faydalarını övmektedir.
Schweppes
Kendine güven, sofistikasyon, olgunluk, ve espri anlayışı 1900’lerin başından beri Schweppes’i karakterize etmektedir. Jacob’un zamanlarında da olduğu gibi reklam ve promosyon Schweppes’in devam eden popülaritesinde anahtar rol oynamaktadır. 1950’lerde yaratılan mitolojik 'Schweppeshire' ülkesi, ve 1960’larda yaratılan 'Schhh...Siz- Kim-Olduğunu-Bilirsiniz' kampanyaları halen bilinmekte ve sevilmektedir. Daha yakın zamanda Avrupa ve Avustralya’da yürütülen reklam kampanyasında konuşan leopar 'Clive' favori içeceğinin faydalarını övmektedir.