Euro 2008




Avrupa Futbol Şampiyonası tüm hızıyla 2008 futbol turnuvası ile, ben keşfetmek düşündüm



Euro 2008 logo. 2008 UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası, yaygın Euro olarak anılacaktır


2008, 13. Avrupa Futbol Şampiyonası için bir dört yıllık futbol turnuvasıdır


Avrupa ülkeleri. Avusturya ve İsviçre tarafından barındırılan ve turnuva, başladı


7 Haziran 2008 ve Ernst Happel Stadion Viyana'da final ile sona planlanıyor


29 Haziran 2008.


Logoda aşağıdaki farklı bileşenler vardır

Dağlar - Hem Avusturya ve İsviçre ünlü onların güzel dağlar içindir. Dağlar futbol topu surround ve logosu büyük bir bölümünü oluşturur. Dağlar ed hangi biri her iki ülkenin bayrakları birincil renkler biridir vardır. Dağlar ayrıca güzel bir hassas gölge var.






Futbol - Futbol içinde yeşilin değişik tonları ve Alpler'in yeşil dağların temsilcisidir.






Tipografi - logosuna metin iki ev sahibi ülkeler için temsili Avusturya ve İsviçre'de bulunuyor. Kırmızı rengi de iki ülkenin renklerini temsil eder. rekabet Euro 2008 ismi ve Avrupa'daki tüm futbol, UEFA kontrolleri derneğin adı. UEFA logosu bir daire, gerçek UEFA logo benzer üstündedir.

Resmi Euro 2008 logosu 7 Haziran 2005 tam üç yıl açılış maçtan önce açıldı. Tasarım Londra merkezli tasarım danışmanlığı tarafından yaratıldı İngilizce & Pockett. Logo ve İsviçre'nin ortak Alpin dağ Avusturya akla getiriyor kırmızı ve beyaz renkler her iki ülkeye de 'ulusal bayrakları bulunan sceneryand.

Ben şahsen çok logo hakkında heyecan değildi. Ben iki ülke özünü ve sporun yakalar düşünüyorum ama oyun çabuk doğa temsil etmez hissediyorum.


NOT : Logo Hikayemiz başka dilden çevirildiği için bazı yerlerde hatalar vardır.Bunun için özür dileriz.İstediğiniz taktirde hikayenin orjinalini size ulaştırabiliriz.