Artık Ne Kadar Yararlı Olur Fikir Sizindir...
Orjinali / Portekizcesi Ve Türkçeye Çevrilmiş Hali Aşağıdadır.
Orjinal Hikaye
A Cidade dos Logos andou colecionando marcas de diversos países ao redor do mundo e resolveu disponibilizar um painel com tudo que encontrou.
Marcas que representam países provavelmente são uns dos maiores desafios no design de identidade visuais. Um logo de um país deve representar dezenas de aspectos culturais e geográficos, mas o principal objetivo desses logos é representar esses aspectos para as pessoas que não são do país representado. Isso porque essas marcas são usadas nos departamentos de turismo dos respectivos países.
Cada país tem sua maneira de incentivar o turismo e grande parte deles usam esses símbolos como parte desse incentivo.
Cada país tem sua maneira de incentivar o turismo e grande parte deles usam esses símbolos como parte desse incentivo.
Símbolos, cores, formas e tipografias são elementos que podem se combinar e criar uma identidade forte para um país.
Muitos dos países aqui representados preferem fugir de um ícone específico e para não comprometer, acabam apelando para o uso de elementos da própria bandeira ou símbolos abstratos.
Podemos notar que um elemento muito presente nesses logos é o traço à mão, tanto no desenho de ícones quanto na escrita dos nomes. Os logos que mais se destacam vão ganhar posts especiais mais para frente.
Se você tem a marca de algum país que não está na nossa lista, mande para nós! Vamos aumentar essa coleção.
“These are the tourism brands from some countries from all over the world.
Symbol, colors, arrangement, form and typography are elements that can play a role in defining an ownable and memorable brand identity. This sounds straightforward, but many countries with a variety of destinations or rich cultural or geographic assets can’t easily be depicted through one specific icon. Natural characteristics, regional animals or architectural landmarks may not serve as a comprehensive symbolic representation of a nation and all that it offers. Perhaps this is why some countries, as seen in this range of brands, default to their national flag or other abstract elements to create a sense of distinction.
Symbol, colors, arrangement, form and typography are elements that can play a role in defining an ownable and memorable brand identity. This sounds straightforward, but many countries with a variety of destinations or rich cultural or geographic assets can’t easily be depicted through one specific icon. Natural characteristics, regional animals or architectural landmarks may not serve as a comprehensive symbolic representation of a nation and all that it offers. Perhaps this is why some countries, as seen in this range of brands, default to their national flag or other abstract elements to create a sense of distinction.
Çeviriden Sonraki Hali ;
Logos Şehir dünyanın çeşitli ülkelerinden marka toplama yürüdü ve tanıştığı her bir paneli sağlamaya karar verdi.
Ülkelerini temsil Markalar muhtemelen görsel kimliğinin tasarımı en büyük zorluklardan biridir. Bir ülkenin bir logo kültürel ve coğrafi açıdan onlarca temsil etmelidir, ancak bu logolar temel amacı ülkede temsil edilmemektedir insanlar için bu yönlerini temsil etmektir. Bu etiketleri kendi ülkelerindeki turizm bölümlerinde kullanılır olmasıdır.Her ülke turizmi teşvik için bir yol vardır ve bunların çoğu bu teşvik parçası olarak bu sembolleri kullanmak.
Semboller, renkler, şekiller ve tipografi bir ülke için güçlü bir kimlik oluşturmak için birleştirebilirsiniz unsurlardır.
Ülkelerin çoğu kendi bayrağı veya soyut semboller elemanlarının son kullanım için çağrıda, uzlaşma için belirli bir simge kaçmak değil, tercih burada temsil etti.
Biz bu logolar çok mevcut simgeleri ve isimleri yazım tasarımında hem elle iz olduğunu unutmayın. Öne logolar daha sonra özel mesaj yapacaktır.
Eğer listede olmayan bir ülkenin işareti varsa, bize gönderin! Bu koleksiyon artacaktır.
"Bunlar dünyanın her yerinden gelen bazı ülkelerden turizm markalar.Sembol, renk, düzenleme, form ve tipografi ownable ve unutulmaz bir marka kimliği tanımlama bir Rol Oynayabilir unsurlardır. Bu basit gibi, ama hedefleri veya zengin kültürel ya da coğrafi bir varlık Variety ile birçok ülkeye kolayca belirli bir simgesi aracılığıyla tasvir edilemez. Doğal özellikleri, bölgesel mimari yerlerinden veya hayvanların kapsamlı bir sembolik bir milletin temsili ve sunduğu All That olarak hizmet olmayabilir. Bazı ülkeler, markaların bu aralıkta da görüldüğü gibi, Onların ulusal bayrağı veya diğer varsayılan Distinction duygusu oluşturmak için soyut unsurlar baktı nedeni belki de budur.
Ülkelerini temsil Markalar muhtemelen görsel kimliğinin tasarımı en büyük zorluklardan biridir. Bir ülkenin bir logo kültürel ve coğrafi açıdan onlarca temsil etmelidir, ancak bu logolar temel amacı ülkede temsil edilmemektedir insanlar için bu yönlerini temsil etmektir. Bu etiketleri kendi ülkelerindeki turizm bölümlerinde kullanılır olmasıdır.Her ülke turizmi teşvik için bir yol vardır ve bunların çoğu bu teşvik parçası olarak bu sembolleri kullanmak.
Semboller, renkler, şekiller ve tipografi bir ülke için güçlü bir kimlik oluşturmak için birleştirebilirsiniz unsurlardır.
Ülkelerin çoğu kendi bayrağı veya soyut semboller elemanlarının son kullanım için çağrıda, uzlaşma için belirli bir simge kaçmak değil, tercih burada temsil etti.
Biz bu logolar çok mevcut simgeleri ve isimleri yazım tasarımında hem elle iz olduğunu unutmayın. Öne logolar daha sonra özel mesaj yapacaktır.
Eğer listede olmayan bir ülkenin işareti varsa, bize gönderin! Bu koleksiyon artacaktır.
"Bunlar dünyanın her yerinden gelen bazı ülkelerden turizm markalar.Sembol, renk, düzenleme, form ve tipografi ownable ve unutulmaz bir marka kimliği tanımlama bir Rol Oynayabilir unsurlardır. Bu basit gibi, ama hedefleri veya zengin kültürel ya da coğrafi bir varlık Variety ile birçok ülkeye kolayca belirli bir simgesi aracılığıyla tasvir edilemez. Doğal özellikleri, bölgesel mimari yerlerinden veya hayvanların kapsamlı bir sembolik bir milletin temsili ve sunduğu All That olarak hizmet olmayabilir. Bazı ülkeler, markaların bu aralıkta da görüldüğü gibi, Onların ulusal bayrağı veya diğer varsayılan Distinction duygusu oluşturmak için soyut unsurlar baktı nedeni belki de budur.