Pakpen

PAKPEN TarihçeYapı sektöründe faaliyetlerini 20 yılı aşkın süredir aralıksız sürdüren Pakpen Şirketler Grubu'nun geçmişi, TUZA ailesi tarafından Paksu A.Ş.'ye dayanıyor. Paksu, faaliyetlerine 1970 yılında Konya'da sanayileşmenin henüz tam olarak gelişmediği dönemde; inşaat ve sıhhi tesisat malzemesi satışı ile başladı. Çok kısa bir sürede yenilikleri izleyen ve uygulayan bir firma olarak Konya'da kalitenin güven veren saygın adresine dönüştü.
Paksu'nun kuruluşunun ardından 1990 yılında PVC Kapı Pencere Panjur ve Kepenk Sistemleri sektöründe üretim yapma kararı alan firma PAKPEN Markası ile ilk PVC üretim tesisini Konya'da kurdu.
Yapı sektöründe büyümeyi hedefleyen grup bugün PVC kapı pencere ve boru sektörü başta olmak üzere yalıtım, kompozit kapı gibi bir çok değişik üründe üretim yapıyor. Pakpen aynı zamanda Konya'nın ilk uluslararası markası olma özelliği taşıyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Konya ve Antalya bölge müdürlükleri ile Yurtiçi ve Yurtdışı satışlarını bayilik teşkilatı ile gerçekleştiren grubumuz sektörde öncü konumunda yer alıyor.
Pakpen Şirketler Grubu üretime başladığı yıllarda 30 bin metrekare olan üretim tesisini bugün toplam 300 bin metrekarelik alana yayılan entegre üretim tesisleri standartına taşımış bir kuruluş. Türkiye ve Yurtdışı satışlarını bayilik teşkilatı ile gerçekleştiren Pakpen'in üretim tesislerinin tümü Konya Organize Sanayi Bölgeleri'nde yer alıyor. Toplam 150 bin ton plastik ( PVC,PE-PP-PS) işleme kapasitesi ile söktürün öncü şirketi konumunda.
Sektördeki haklı yerini kaliteden taviz vermeden,tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini dikkate alarak üretim yapmasına borçlu olan Pakpen, TSE, TSEK, TS EN ISO 9001:2000, GOST, DVGW, TÜV, TS EN ISO 17025 Laboratuar Akreditasyon belgesi yanı sıra RAL kalite belgesine ve CE ürün belgelendirmesine sahip.