Yahoo!




Stanford Üniversitesi'nde oldukları zaman, David Filo ve Jerry Yang, Yahoo Inc kurucuları sırasında internet üzerinden kendi kişisel çıkarları ile ilgili bir kılavuz başladı. Onlar sevdikleri ve ilgili bağlantılar farklı kaynaktan toplanan, kendi tez yardımcı listelenen. Yakında, bu liste çok uzun ve zor durumda, bunu kategorize oldu. Zaman kategoriler tam oldu, onlar alt onları kategorize ... ve böylece Yahoo arkasındaki temel kavram! Doğdu.

Başından itibaren, şirketin misyonu "tutkularını, kendi topluluklarına insanları ve dünya bilgisi ', ancak Yahoo gerçek başarısı! büyük ölçüde şirketin pazarlama stratejisi ve kimlik (logo marka dayalı ). Bir işletme genel başarısı ise, logolar iş dünyasında önemli bir rol oynamaktadır. Bir şirketin kimliği iş ve genişletir böylece firma hakkında genel algı üretir hale gelir. Ne zaman Yahoo bir şirket 1995 yılında, kendi zihninde kendi logo tamamlamaya önce benzer fikir tuttu. Onlar için, Yahoo logo halka şirketin misyon ve düşünce ifade etmek idi. Bu nedenle seçilen kelime 'Yahoo' Yahoo logosu "için bir kısaltma Yine budur başka Hiyerarşik işgüzar Oracle '. Onlar, 'genel tanımı yahoo':, kaba deneyimsiz sevdim çünkü kaba Ama Filo ve Yang göre, onlar adına seçilmiş. Yahoo logosunun renk düzenini, onlar yahoo tanımı iltifat kırmızı renkli tema ile daha güvenli bir yaklaşım için gitti.

bugün hala bazı özellikler için kullanılan rağmen, theYahoo logo şimdi beyaz logosu ve Y içeren çeşitleri ile mor renkli ikon haline revamped oldu! Bang logo.