Pepsi Cola To Dump Pepsi Edge By Year's End Pepsi Cola Yıl Sonu Pepsi Edge Dump için
Pepsi Cola will dump its slow-selling Pepsi Edge by the end of the year, marking a short shelf life for a drink that, like competitor Coca-Cola C2, offers about half the calories of regular colas, reported the Atlanta Journal Constitution. Pepsi Cola, rakibi Coca-Cola C2 gibi, normal kola yarısı kalori hakkında sunan bir içki içmek için kısa bir raf ömrü işaretleme, yıl sonuna kadar yavaş satan Pepsi Edge dökümü olacak, Atlanta Journal Anayasa bildirdi. Pepsi's plans, reported Friday by Beverage Digest and confirmed by the company, raise questions about the future of Coke's C2. Pepsi planları, İçecek Digest tarafından Cuma bildirilen ve şirket tarafından onaylandıktan sonra, Coke's C2 geleceği hakkında soru işaretleri. While Coke is holding to claims it will keep selling the brand, C2 hasn't had a strong start. Kok iddialarına tutan iken satan marka tutacak, C2 değil güçlü bir başlangıç olmuştur. US sales totaled 25 million cases during C2's six months on the market in 2004, according to Beverage Digest. ABD satış İçecek Digest göre, 2004 yılında piyasaya C2 altı ay içinde 25 milyon olgu olarak gerçekleşti.
Last year, Pepsi was modest in its forecasts about Edge, which has 50 calories per 8-ounce serving. Geçen yıl, Pepsi 8-ons porsiyon başına 50 kalori vardır Edge, hakkındaki tahminleri mütevazı idi. Coke, however, cranked up the hype achine when it introduced C2. o C2 tanıttı zaman Coke Ancak, yutturmaca achine kadar krank.
From the beginning, some were skeptical about the prospects for C2 and Edge, including Morgan Stanley analyst Bill Pecoriello. Başından itibaren, bazı Morgan Stanley analisti Bill Pecoriello dahil C2 ve Edge için umutları hakkında şüpheliydi. By fall, it as clear the drinks weren't catching on. sonbaharında, bu gibi içecekler üzerinde alıcı değildi temizleyin.
C2's 2004 sales of 25 million cases were far lower than the comparable introduction of Vanilla Coke, which sold 90 million cases during its first partial year in the market in 2002. 25 milyon vaka C2 2004 yılı satışları çok 2002 yılında pazardaki ilk kısmi yıl içinde 90 milyon durumlarda satılan Vanilla Coke olan karşılaştırılabilir giriş daha düşüktü.
While reduced-calorie colas could peter out, big soft drink companies are still looking for ways to reach calorie-conscious consumers, especially men who don't like traditional diet drinks. düşük kalorili kola tükenmek olabilecek iken, büyük alkolsüz içecek şirketleri hala özellikle kalori bilinçli tüketiciler, geleneksel diyet içecekler sevmiyorum erkekler ulaşmanın yollarını arıyor.
Pepsi has just reformulated its one-calorie Pepsi One with a new sweetener, and Coke is preparing to introduce Coca-Cola Zero, which is meant to taste more like Coke Classic than Diet Coke. Pepsi sadece yeni bir tatlandırıcı ile bir kalorili Pepsi Bir formüle sahiptir ve Coke Diet Coke daha Coke Classic gibi daha tatmak içindir Coca-Cola Zero, tanıtmak için hazırlanıyor. Morris said he might switch to such a drink if the taste is right. Morris tadı doğru ise böyle bir içki geçiş olabileceğini söyledi.
Editor's Insight: Keep in mind that Pepsi Cola has introduced nearly a dozen low-calorie sodas, according to industry sources, in addition to traditional Diet Pepsi. Editörünün Insight: geleneksel Diet Pepsi ek olarak, sanayi kaynaklarına göre, Pepsi Cola yaklaşık bir düzine düşük kalorili soda tanıttı unutmayın. Diet sodas to an extent are also competing against the rising number of noncarbonated drinks that consumers view as a healthier alternative to traditional soda. bir ölçüde Diyet gazlı içecekler de tüketici olarak görmek noncarbonated içecek yükselen sayıda karşı yarışıyor sağlıklı bir geleneksel soda alternatif.
Diet soda's share of the total soda market has gained steadily since the mid 1990s. toplam soda pazarının Diyet soda payı 1990'ların ortalarından beri sürekli olarak kazanmıştır